Komiks (27) Literatura (10) Sztuka (10) Ameryka (9) Film (9) Prasa (5) Seriale (3) Ilustracja (2) Reklama (2) Ziny (1)

poniedziałek, 9 marca 2015

:: Codzienna niecodzienność ::

Zapraszam do lektury mojego tekstu o autobusowo-komiksowej tematyce dla "Zwykłego Życia":

Być może powinnam zacząć od podróży autobusem, bo to ona właśnie stanowiła kontekst, w jakim czytałam Podgląd Daniela Chmielewskiego i Marcina Podolca. Od kilkudziesięciu minut (tak, mam daleko do pracy) spędzonych pośród ludzi, których w jakimś sensie łączy droga/trasa, ale pod wieloma innymi względami dzieli cel. Usadowiona gdzieś przy oknie i zwrócona tyłem do kierunku jazdy, już od pierwszego przystanku zamierzałam po prostu uskuteczniać lekturę, zamykając się tym samym na pozostałe bodźce zewnętrzne. W trakcie czytania okazało się, że takie zestawienie prywatnych przeżyć (do których zaliczam odbiór książki/komiksu) i sfery publicznej dobrze wpisuje się w tematykę Podglądu. (Czytaj dalej)

2 komentarze:

  1. I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know... you need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you.....!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your very useful Information. I will bookmark for next reference. I really liked this part of the article.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...